Naše moto: Do školy s chutí a bez obav
Charakteristika Základní školy Štětí, Školní 559
Jsme základní školou, ve které vyučujeme podle vzdělávacího programu Do školy s chutí a bez obav. V prvním ročníku se dětí učí číst metodou Sfumato, v této třídě také začínají s výukou angličtiny. Pro žáky vyšších ročníků nabízíme jako druhý jazyk němčinu. Všechny třídy jsou vybaveny interaktivními tabulemi. Využíváme elektronické žákovské knížky a třídní knihy v systému Škola on-line. Podporujeme maximální rozvoj dětí s vývojovými poruchami – jsou zřízena tři oddělení logopedie,předmět speciální pedagogické péče a pedagogická intervence.
Od 1.7.2019 je pověřenec GDPR pro naši školu Ing. Jiří Tyšer.
Novinky z naší školy
Anička zvítězila v logické olympiádě

Více než padesát dětí I. stupně soutěžilo 7. listopadu v krajském kole logické olympiády, která se konala v Ústí nad Labem. Nejvyšší příčku získala Anička Dundová, žákyně 5.A. Její vítězství bylo jednoznačné, s naprostým přehledem vyřešila všechny přidělené úlohy a ostatním dětem tak nedala šanci.
Aničce moc gratulujeme za první místo a budeme držet palce v pondělí 1. prosince, kdy bude bojovat o přední příčky ve finále.
Logická olympiáda je soutěž pořádaná Mensou České republiky založená na logických úlohách, jejichž řešení vyžaduje samostatný a kreativní přístup. Nerozhodují zde naučené znalosti, ale schopnost samostatného uvažování a pohotového rozhodování. Logická olympiáda je svým pojetím unikátní soutěží, protože se nejedná o znalostní soutěž, ale o soutěž rozvíjející především schopnost samostatného logického uvažování.
Zábafky zvou k hraní

Každou středu od 15 do 16 hodin se schází několik žáků naší školy na kroužku „ZÁBAFKY“. Cílem je zabavit se, užít si příjemné odpoledne a zahrát si hry jako Activity, Osadníci, Člověče, nezlob se, Domino nebo třeba Pexeso.
Ve středu 12.11. proběhl turnaj ve hře DOBBLE. Všichni hráli se zaujetím a radostí. Pokud máte zájem, přijďte si zahrát také.
(bra)
Podzimní malíři

V hodinách výtvarné výchovy 10. listopadu jsme po přípravě zkoušeli být jako malíři. Míchali jsme barvy, hledali způsoby, jak nanášet barvu, snažili jsme se zachytit podzimní náladu. Dětem ze 4.A se úmysl stát se malíři podařilo, vznikly opravdu zajímavé obrázky.
(hau)